Αρχική » 2021 » Οκτώβριος

Αρχείο μηνός Οκτώβριος 2021

Πρώτη Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2020-2021)


Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ


Καταγράφονται συνοπτικά τα χαρακτηριστικά και οι ιδιαιτερότητες της σχολικής μονάδας, που κρίνονται σημαντικά για την αποτύπωση της εικόνας του σχολείου
Το Γυμνάσιο Κέδρου δήμου Σοφάδων Καρδίτσας είναι ένα μικρό σχολείο σε μια αγροτική περιοχή και σε αυτό φοιτούν παιδιά από τον Κέδρο και από χωριά της γύρω περιοχής που μετακινούνται λόγω των συνθηκών με υπεραστικό λεωφορείο και ταξί. Κατά την προηγούμενη σχολική χρονιά φοιτούσαν 15 μαθητές. Βασικό χαρακτηριστικό των μαθητών μας που ομολογείται από το σύνολο των εκπαιδευτικών είναι η ευγένεια, το ήθος και κυρίως η καλοσύνη πράγμα που συναντάται συνήθως μόνο σε επαρχιακές πόλεις και κυρίως σε χωριά
Υποδομή
Αθλητικές εγκαταστάσεις, Βιβλιοθήκη, Εργαστήριο Πληροφορικής και λοιπές υποδομές σύγχρονων τεχνολογιών
Εργαστήριο φυσικών επιστημών. Αίθουσα εκδηλώσεων. Αίθουσα προβολών


Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ


Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία


Θετικά σημεία


Άριστες σχέσεις μεταξύ μαθητών και καθηγητών, καλό επίπεδο μαθητών


Σημεία προς βελτίωση


Βελτίωση στην χρήση νέων τεχνολογιών από μέρους εκπαιδευτικών και μαθητών.
Για τη βιωσιμότητα του σχολείου κρίνεται θεμιτή η αλλαγή της χωροταξικής κατανομής, ώστε να αυξηθούν τα σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης που τροφοδοτούν την εν λόγω σχολική μονάδα.


Διοικητική λειτουργία


Θετικά σημεία

Διαφάνεια πεπραγμένων με απολογισμό οικονομικό στην σχολική επιτροπή και τον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων.


Σημεία προς βελτίωση


Η ενίσχυση της εξωστρέφειας με ανάπτυξη δράσεων για περαιτέρω διεύρυνση των σχέσεων με την τοπική κοινότητα.


Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών


Θετικά σημεία


Η εξ αποστάσεως επιμόρφωση των εκπαιδευτικών με την εφαρμογή νέων τεχνολογιών. Το διδακτικό προσωπικό του σχολείου διακατέχεται από ενδιαφέρον για τη βελτίωσή του, γεγονός που αντανακλάται στο ενδιαφέρον τους για συμμετοχή σε επιμορφωτικά προγράμματα.


Σημεία προς βελτίωση


Αναπλήρωση ωρών από άλλους εκπαιδευτικούς προκειμένου να συμμετέχουν οι εκπαιδευτική του σχολείου σε κοινές δράσεις με όμορα σχολεία σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα. Ενίσχυση του ενδιαφέροντος των μαθητών για τη συμμετοχή των μαθητών σε προγράμματα και δράσεις. Ενδεχομένως αφενός η εστίαση σε προγράμματα που προσελκύουν το ενδιαφέρον των μαθητών και παρέχουν τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν τα ταλέντα τους και αφετέρου η οργάνωση μιας ενημερωτικής συνάντησης με τους κηδεμόνες να ενίσχυε τη διαθεσιμότητά τους. Επιπρόσθετα η δυνατότητα υλοποίησης προγραμμάτων διαδικτυακά σε χρόνο που διευκολύνει τους μαθητές να λειτουργούσε θετικά. Τέλος η στελέχωση της σχολικής μονάδας με σταθερό προσωπικό – και κυρίως σε καθηγητές ξένων γλωσσών- πιθανά να λειτουργούσε προωθητικά για τη συμμετοχή
της σχολικής μονάδας σε ευρωπαϊκά προγράμματα.

ΝΕΑ ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΕΔΡΟΥ

IMG_20210929_114733IMG_20210929_114902IMG_20210929_114853IMG_20210929_114727-ANIMATION